Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy własnej

29 sierpnia 2019

Czas to pieniądz” – słyszymy niemal na okrągło, dlatego spieszymy się, bierzemy więcej (niż jesteśmy w stanie wykonać) zleceń i coraz krócej śpimy – byle tylko zdążyć. „Doba jest za krótka” – mówią inni, jakby nie pamiętając, że przecież niezmiennie i dla każdego trwa równe 24 godziny. Dlaczego więc jednym – ten sam czas – przynosi pieniądze, a innym nie? I dlaczego jedni znajdą w ciągu dnia chwile na relaks, gdy inni non stop „siedzą w pracy”?

W październiku 2017 r. dla pracowników Sądu Okręgowego w Warszawie odbyło się szkolenie na temat Zarządzania sobą w czasie i organizacji pracy własnej, które rozwiewało mity na temat zarządzania czasem.

Uczestnicy uczyli się praktycznych umiejętności planowania i organizacji pracy, czyli zarządzania sobą, a nie czasem. Praca pod presją czasu a także radzenie sobie z tzw. „pożeraczami czasu” – to kolejne cele szkolenia.

W ciągu ponad 6 godzin kursu prowadzący trenerzy przekazali wiedzę na temat skutecznych metod organizacji pracy własnej oraz zarządzania sobą w czasie i zrobili to na tyle dobrze, że na zakończenie zajęć w ankiecie ewaluacyjnej otrzymali od uczestników niemal same najwyższe noty. Uczestnikom (oprócz samego sposobu prowadzenia zajęć) podobał się m.in. spójny i logiczny program, doceniali trafne przykłady a także wskazywali, że przekazane materiały szkoleniowe będą dla nich pomocne i wykorzystywane także po szkoleniu. Spodziewali się także sukcesów po wdrożeniu w życie tego wszystkiego, czego się nauczyli.

Posted in Bez kategorii by Redaktorblog

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close